lördag 18 oktober 2008

Lördag 18/10-2008 20:01

DAG: Japp natt igen, kass på det hela taget, vaknade och somnade fram till kvart i sju. Då jag tog på mig lurarna dessa hade jag fram till åtta. Sedan somnade jag trotts allt och vaknade igen till elva. Så lite sömn blev det till morgonen ändå. Så upp och fick i mig frukosten sedan var det dags för att köra novellen. Körde den fram till halv tre då jag fick i mig en mjukis. Funderade idag på att ta mig till kiosken och köpa en lott men sket i det idag skall göra det imonn. Skall ändå ut och handla imonn så. Fan jag har slösat stålar har inte så mycket kvar nu. Men vi hoppas på tur imonn med trissen och idag med lottot, tummarna tack. Så sedan fick jag i mig middag efter stertchen idag, lördagar är långstretch som ni kanske vet. Tog pepparbiff med pepparsås, och gött mos till det. Det var jävligt gött det. Kollade på stargate och sedan på den nya lock door eller vad den nu hette. Det var väl inte mycket att ha ändå, men jag skall följa den ett tag så får vi se. Så mer da? Näe inte idag kortis idag tror jag nog. Jo tillsist tummarna tack...

TRÄNING: Japp stretch idag segt som vanligt på lördagar, så det blir väl halv bra. Men till måndag så skall det blir bättre, det går bättre när jag är varm.

NOVELL: Jaha fick ur mig tre sidor idag ändå trotts kass natt. Men det går lite trögt just nu kommer ur mig i små stötar. Lite kanggligt ändå, men det kommer ut iallafall så det är väl bra så långt då. Nu är det uppehåll fram till tisdag på denna punkt.

Jaha kort blogg idag lite seg efter natten och inte riktigt på gång. Men jag kommer igen imonn med nya krafter. Slöe dag imonn skall städa, laga träningsmat och handla. Så skall jag måla hoppas jag och så hoppas man att man kan supa i sig lite bok det var ett tag sen nu. Näe säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: