torsdag 2 oktober 2008

Torsdag 2/10-2008 21:41

DAG: Japp natt jag eller kväll igår rättare sagt. Fick i mig tabletten till halv elva la mig lite senare och sen var det kört. Den tog inte alls inte det minsta, så jag låg till två då jag fick på mig musiken. Hade den på till fyra då jag försökte somna igen, men det gick inte. Nån gång under natten eller om det var morgonen så somnade jag en timme. Det var all sömn jag fick, kom upp seg som fan till tio tiden. Jag funderade på att skippa träningen men tänkte det skall nog gå ändå. Vid ett så gjorde jag lunch smakade skit idag. Men till fyra så drog jag till träningen ändå. Kom hem stretchade och sedan middag på det. Total kass dag idag igen, fan det är väl tredje dan nu eller nått. Hoppas på sömn inatt ett par timmar skulle va gött mos. Jo idag fick jag besked från mr skannen, jag har två brock och ett pinonilonn eller nått sånt skall till läkaren till måndag så får vi se vad dom händer med det. Jag kollade på internet brock kan gå bort men det andra vet jag inte vad det är. Vi får se på måndag hur det blir med det. Näe nog för idag kommer piggare igen imonn hoppas jag.

TRÄNING: Seg som deg idag men körde ändå på träningen som jag skulle. Det gick långsmat som fan idag, och när jag skulle köra intervall så var cardio upptagna så jag sket i det idag. Ja cardio alltså, jag var illa sen men efter som jag missade cardion så hann jag hem som vanligt idag.

NOVELL: Ja inget på denna front idag kommer igen imonn med lite mer och förhoppningsvis lite mer sömn i kroppen då med.

Japp kasse dagen till ända hoppas komma igen imonn pigg och glad. Säger HEJ! :D :P :D

Inga kommentarer: