söndag 3 augusti 2008

Söndag 3/8-2008 20:02

DAG: Japp kass natt igen, vaknade vid sju tiden och gick då upp och duchade men efter detta gick det inte att somna igen. Är rätt seg idag med. Så lyssnade på musik fram till ett då jag drog till moster. Var där och pillade lite med hennes dator fick middag som jag som vanligt glömde tacka för. Hon uppgraderade till 2 MB idag hon har haft 0.250 innan slött. Det var lurigt för det fanns bara uppgradering till 24 MB på hemsidan men hon ringde och det är klart. Jo jag tog en dusch idag vid tio tiden men när jag hade torkat av lilla mig så var jag svettig igen. Det är varmt idag med trotts att det inte är så varmt ute. Kom hem och fick i mig, nä innan så var jag på ica och handlade lite, sen kom jag hem och fick i mig lunchen. Och en halv påse med krispiga ostågar, dom heter krispi eller knorky eller nått sånt det var alltså inte ostbågar. Blev bjuden på ostbollar så det var gött det men fanns inte i butiken allt är slut på söndagar och måndagar. Fick ta ny pepparsås idag blåbands får hoppas att den är god.

TRÄNING: Japp dags för träning imonn igen, jo, vägde mig idag jag har inte gått ner mer än fyra hekto, är inte bra på vikt, vägde 94.8 idag 94.4 men jag har fått ner magen med två centimeter så jag har gått ner ändå. Annars var måtten de samma.

NOVELL: Japp inget på denna front idag men till tisdag kommer jag igen.

Kort blogg idag men jag är trött som fan just nu. Säger HEJ! :D :P :D

Inga kommentarer: