måndag 18 augusti 2008

Måndag 18/8-2008 21:41

DAG: Japp idag kom jag upp efter kass morgon, vaknade många gånger tidigt men låg kvar. Så vid elva tiden så kom jag upp, frukost på det sedan fick jag för mig att jag skulle skriva idag. Jag vet inte varför men ända fram till tolv så trodde jag att det var novell dag idag. Men till tolv så kom jag på att näe det är måndag idag, så då drog jag på min musiken. Jag kan inte riktigt fatta varför men det kan ha med att jag vakande om och om igen i morse. Vilket jag inte gillade, för jag skulle ju upp och skriva, trodde jag då i mitt tillstånd mellan vaket och sömn. Det är nog orsaken. Så vid ett så fick jag i mig min lunch, jag skall nog ända den tiden jag har ställt in klockan på till ett ställer för 13:45 som det är idag. Så efter detta så väntade jag på att klockan skulle slå fyra. Jo jag drar igen mina persienner när jag lägger mig, detta för att hindra solen att nå min box. Efter som det är hårddisk på den så tål den inte solljus (är det två l i det?) den kan överhetta. Så solen når boxen vid tio elva tiden nått sånt och då är jag inte uppe, därför fäller jag ner persiennerna. I början på sommaren så stod solen inte så men den drar sig allt närmre dag för dag, en riktig smygis. Så drog inte ner dem igår för det skulle bli regn idag men det var icke fallet det solen sken som fan. Så vid fyra så drog jag till träningen, efter den hem igen och stretch och sedan middag. Blängde på mythbusters idag med, stoor explosion idag. Så mer då? Jo min kompis rinde idag och önskade mig grattis på födslodan, en månad för tidigt men ändå, nån kommer ihåg lilla mig. Han skall höra av sig nästa månad den 18:e då blir det min födelsedag, huuu! Jag har slutat att villa fylla år, det är ett år närmare graven. Det blir så när man kommer upp i åren, börjar nog bli gammal och grå. Så mer till detta då? Näe inte idag nu får det vara nog för idag. Kort blogg idag...

TRÄNING: Japp gick bra idag men det är tungt med bensparken, det är underligt men det är bara första setet som är tungt. Ja nu är de andra inte lätta men inte som det första, det gör ont. Kan inte fatta varför men tror jag skall köra lite små lyft innan jag kör nästa gång. Så får vi se om det ger upp. Så är det rätt segt på axlarna med, det borde nog ha varit bra nu men inte heller. Ja vi får se hur det går att höja om ett tag eller vad det bir med det. Men det kanske fixar till sig, vem vet. Lite lättare idag på intervallen med, var inte så tungt i axlarna idag, så lite bättre är det nog ändå.

NOVELL: Ja nu imonn så kör jag igång, inte idag som jag trodde. Så har tänkt på den idag och igår och bestämt mig för att ta bort nått som jag dröjde med sist. Jag lät det vara kvar men nu skall det bort. Det tillför inget till historen så då går det bort. Sedan har jag lite till att lägga till, efter det är det nog mina detaljer igen som skall till. Sen är det nog bra med det, jag kan komma på mer ändå imonn men tror inte det det är nog rätt bra nu. Men man kan inte veta förrän man läser den igen. Så mer då? Näe inte idag kommer igen imonn med mer info.

Jaha dagen är till äda och jag säger som jag brukar, ja skall sanningen fram så skriver jag det inte säger det, men nu så kommer HEJ! :D :P :D

Inga kommentarer: