onsdag 20 augusti 2008

Onsdag 20/8-2008 20:01

DAG: Japp natt igentligen kass för tredje gången i rad, sov inte mycket men hade inte nått, nästan, att göra idag så det var lugnt. Kan bara hoppas på bättre sömn inatt, men träning imonn. Så kom ut sängen tillslut vid elva tiden, eller kanske före detta något. Så frukost på det sedan drog jag igång med recident evil (ja nått sånt heter den) så efter denna så körde jag igång med ny novell. Körde på detta till tre halv fyra sedan middag på det. Under tiden jag åt körde jag hulken hade sett det mesta av den men inte slutet. Hyrde den en gång för länge sedan men såg då inte slutet på den av nån anledning. Men idag blev det av. Raderade de kassa inspelningarna som jag fått in idag. Det är skumt att ställa in inspelning det är inte skumt när det kommer på samma dag men om tiden går över 24:00 så är det annan dag man skall ställa in. Då är det, som exlepel onsdag så får man ställa in torsdag kl 01:25 om man inte gör detta så spelar den in på morgonen på onsdag klockan 01:25 så de borde på tv sidorna lägg in dagen efter på dessa tider. Men det gör de inte utan om man inte ser upp så får man dagen innan. Och det är därför jag fått in massor med skit i hårddisken, men nu är det borta. Så har ni haft dvd eller video så kan ni detta jag har inte haft det innan så jag kunde inte det. Men nu kan jag iallfall ibland. Så mer då? Har just idag läst på sås paketet att man inte skall spara såsen mer än två dar. Mitt har stått i tre dar innan jag använder det, måndag sedan till torsdag. Japp tror jag skall byta sås ett tag nu till den andra som är lite lösare. Den har en förpackning per middag, det är mindre i den så jag tar en förpackning i taget med den. Den håller fan en månad oöppnad men bara två dar när den har kommit upp. Så mer då? Ja trotts kass natt så har det varit en bra dag idag, fick lite gjort och sett på lite film så det är lugnt. Näe nog för idag säger att vi ses imonn, nej. Sista chansen håll tummarna idag kan det smälla till. TUMMARNA :P

TRÄNING: Japp imonn är det igång igen, torsdags träningen är lättare än måndag. Det som är aningen tungt är magen, kör på med 105 repitioner det är rätt hårt men det har gått bättre med tiden. Ja jag kör 35 i tre set, så ni inte tror jag gör det per set. Men torsdag är lugnt jag kan öka redan nu på det, nja lite är det på ryggen, har kommit upp till 50 på rodden det är rätt tungt det. Men det går lättare nu än innan. Skall ändra ordning reält nästa gång jag skall byta, kan va det som gör att det inte går framåt nu. Men det är ett tag tills dess så.

NOVELL: Jaha körde på ny novell idag en kortis blir det nog, men man kan aldrig veta. Herrgården heter den, från en mail mening. Kom idag en bit men hann inte klart innan det var dags för middag. Om allt går som det skall så kör jag på den till fredag när jag tvättar. Men vi får se hur det går med det, det är bara vägen fram till dörren som jag skall berätta om. Så det blir nog inte så långt det.

Jaha nu tror jag att det smäller till idag 100 mille skulle sitta fint det. Japp och nu är det dags igen för HEJ! :D :P :D

Inga kommentarer: