torsdag 2 maj 2019

Torsdag 2/5-2019 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte så bra och kom ur sängen till 10:30 tiden men jag vaknade ett otal gånger på morgonen. Så gick igång med hemsidan idag men jag svarade fel idag igen och så får jag vänta så jag fick inget svar idag. Så jag har inte gjort nått idag på hela dagen. Och till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Stretch och så middag på det. Såg en serie när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe efter detta och en choklad kaka med lakrits gott mos. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha körde idag och allt gick bra idag trotts att jag höjde. Så jag kör sedan till lördag igen med stretch igen hoppas jag.

ROMAN: Nä inget idag heller.

HEMSIDAN: Ja idag så gick jag upp och såg då att jag inte hade svarat och svarade igen. För jag hade svarat men det var på sidan två jag var på sidan ett. Och när jag gör så så kommer ärendet längst bak och det är andra gången jag gör det med. Så jag kommer inte göra det felet igen tills imonn så får vi se vad hon säger. Får jag ett par svar till så kan jag gå igång med mobilsidan och göra den klar men jag måste veta lite till innan jag går igång.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: