lördag 11 maj 2019

Lördag 11/5-2019 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Kom ur sängen till 10:30 tiden idag och fick i mig frukosten och så satte jag igång med att fixa med hemsidan. Mer om detta nedan. Så sedan till tolv tiden stack jag till kåken och röstade idag sedan hem igen jag gick hela vägen både dit och hem. Köpte lite godis på vägen hem. Så hemma igen så gick jag igång med hemsidan igen. Mer om detta nedan. Så sedan till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag fläsk och mos och löksås och såg en serie när jag åt idag. Och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så sedan pillade jag lite till med hemsidan och nu är jag här. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja idag gjorde inte nått på denna punkt men jag tar igen det till måndag igen och sedan nästa vecka igen.

ROMAN: Ja inget idag på denna punkt igen.

HEMSIDAN: Ja idag har jag pillat med bilder och inte fått det att fungera alls. Jag vet inte hur man gör eller hur jag skall bygga det alls. Jag gjorde idag och då fick jag små bilder men inte mer. Skall jag göra detta måste jag nog göra det i kod. Men vi får se vad de säger till måndag igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: