lördag 4 maj 2019

Lördag 4/5-2019 19:56

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen sov illa fram till 11:10 då jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Hade inte lust med nått idag. Jo jag köpte ett spel idag för 10 kronor jag hade gratis pengar på kontot och köpte ett spel på Nintendo för dessa. Så mer? Jo jag gjorde en kort stretch idag benen sedan gick jag igång med middagen till tre tiden. Hade idag karréer med ris och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så åt jag upp en chokladkaka med lakrits. Så mer? Jo jag har pillat med hemsidan idag även att jag inte har hjälp så har jag kört lite och gjort lite idag som jag tror är rätt. Så mer? Nä inget mer idag på hela dagen.

TRÄNING: Ja jag hoppade stretchen igen idag men jag gjorde benen som är viktigast.

ROMAN: Ja körde inte nått idag heller jag måste sova bättre snart igen.

HEMSIDAN: Jo jag har pillat lite idag med jag gjorde en head som inte fanns innan och jag tror att jag måste ha en sådan för att få in koden från Google för sökningen.

Så jag är klar för idag och säger Tjingeling!

Inga kommentarer: