onsdag 15 maj 2019

Onsdag 15/5-2019 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte bra fram till sex tiden. Kom ur sängen idag till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått. Jo jag gick igång med hemsidan idag ett tag men tappade farten idag och la ner. Men jag stack till ICA för att handla till ett tiden. Sedan hem igen fick lite med mig hem och gick igång med middagen till två tiden. Hade idag kyckling och ris och såg en serie när jag åt idag. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och lite choklad som jag köpte idag. Så mer? Jo jag har glott på Youtube idag på Nintendo spelet. Till 17:00 gick jag igång med spelet spelade idag lite mer än en timme idag fram till 18:26 tiden. Men inte gjort så mycket mer idag på hela dagen. En rätt kass dag idag på det hela taget.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover tills imonn så kör jag igen.

ROMAN: Ja inget gjort idag heller. Jag måste somna bättre om jag skall kunna köra på denna punkt.

HEMSIDAN: Ja jag gjorde en sida idag men jag tappade  farten idag och la ner. Och jag har inte fått svar från dem idag heller. Blir nog tills imonn. Hoppas jag.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: