torsdag 23 maj 2019

Torsdag 23/5-2019 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Kom ur sängen till 10:30 men vaknade idag till fyra tiden och sedan sov jag inte mycket mer innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att fixa till hemsidan idag. Mer om detta nedan. Så till 14:30 tiden la jag ner och gjorde inte mer idag innan jag gick till träningen och sedan hem igen. Skippade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg en serie när jag åt idag och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Ja mer? Skall imonn gå igång med tvätten och sedan kanske jag kör lite hemsidan med om jag inte missar tiden då vi får se.

TRÄNING: Ja körde idag men jag var illa seg idag så jag hoppade två övningar idag och gick hem. Kass natt så jag orkade inte med allt idag.

ROMAN: Ja inget idag heller.

HEMSIDAN: Ja jag kör imonn om jag sover och inte missar tiden för att fixa tvätten jag får se hur jag gör imonn.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: