måndag 6 maj 2019

Måndag 6/5-2019 19:42

DAG: Jaha till natt igen då och jag vaknade till sex tiden och la mig till två tiden. Jag fick inte av mig lurarna i tid igår och låg då till två innan de kom av. Så kass natt igen. Jag kom ur sängen till nio tiden idag jag försökte ligga kvar men det gick inte så jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och sedan till 11:30 fick jag i mig tabletterna. Det är inte så bra för magen att inte ta tabletterna med mat men idag har jag inte känt nått. Så sedan har jag idag väntat på att de skulle svara men de gjorde de inte idag. Hoppas på imonn. Ja det är hemsidan då jag väntar svar från. Så mer? Jo till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Stretch och så middag på det såg en serie när jag åt idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag körde allt idag trotts kass natt och det gick okey trotts kass natt idag.

ROMAN: Ja och inget gjort idag heller, måste börja sova snart igen annars så kommer jag inte igång igen.

HEMSIDAN: Ja jag hade hoppats på idag men så blev det inte. Så jag hoppas på imonn så jag kan komma igång med mobilsidan. Så jag hoppas att de hör av sig tills imonn.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: