tisdag 14 maj 2019

Tisdag 14/5-2019 19:46

DAG: Jaha en kass natt till inatt sov inte bra kom ur sängen idag till 10:30 men vaknade idag till sex tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med hemsidan idag. Har kört hela dagen idag och gjort en sida till och gjorde klart sidorna innan med. Men mer om detta nedan. Så till tre gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en serie när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så skall jag bädda idag efter bloggen. Så mer? Jo morsan ringde men hon hörde inte mig men hon ringde senare och mobilen var tom på laddning så det gick inte att komma fram. Hon hade förmycket vatten i kroppen och det fanns nog i lungorna med för hon hade svårt att andas innan hon kommer nog stanna ett par dagar så de får bort vattnet. Så mer? Jo det är dragning idag och jag hoppas att de ringer till efter 21:30 innan 22:00 om jag vinner över millen annars ser jag imonn hur det gick när jag kollar mailen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag kör igen till torsdag.

ROMAN: Ja om jag sover bättre inatt så kör jag igen tills imonn.

HEMSIDAN: Ja jag gjorde klart bilder sidan idag och gick igång med teckningar med har lagt till fyra sidor på mobilsidan så skall jag göra alla mobilsidor sedan går jag på med tablet sidorna och sist pc sidorna eller desktop som de heter. Men jag vet inte hur jag skall göra men jag hoppas få hjälp av henne så skall det nog gå.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: