fredag 31 maj 2019

Fredag 31/5-2019 19:38

DAG: Jaha till natt igen och igen så vaknade jag till sex tiden och kom ur sängen till 10:30 idag. Fick i mig frukosten och så satte igång med inte nått idag. Jo  jag startade skannern till 12:00 tiden på båda datorerna. Så sedan gjorde jag inte nått jag tänkte jag sticker till ICA först sedan gör jag lite på hemsidan. Och ja klockan var nog lite mer när jag gick igång med skannern och till tre var det inte klart så jag gick igång med middagen. Hade idag hamburgare och stripes och såg en serie när jag åt idag. Så efter denna så fick jag i mig en kopp kaffe och så en choklad kaka med lakrits gott mos. Så mer? Jo jag gjorde lite på hemsidan idag men mer om detta nedan. Så mer? Jo jag har glott på Youtube idag på Nintendo av och till mer har jag inte gjort idag. En kass dag idag.

TRÄNING: Ja har inte gjort nått idag på denna punkt. Sover jag imonn så kör jag igen på denna punkt.

ROMAN: Nä inte nått idag heller.

HEMSIDAN: Ja idag morse så gjorde jag en kopia på min hemsidan så jag kan göra på den nya men jag gjorde inte mer än detta idag kör imonn om jag inte sover.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: