söndag 19 maj 2019

Söndag 19/5-2019 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte bra fram till åtta tiden låg sedan till 10:30 innan jag kom upp. Fick i mig frukosten och så stack jag till Järntorget till tolv tiden eller lite där efter. Så sedan kom min trumkompis till ett tiden. Så vi tog oss till språkkaffet på esperanto platsen tror jag att det heter. Idag tog vi en räkmacka och en öl jag tog alkoholfri det var väldigt gott. Sedan tog vi en tur i området trumkompisen skulle med tåget och jag tog vagnen vid centralstationen. Så sedan gick jag igång med middagen när jag kom hem jag åt idag kyckling och ris och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag igång att spela till 17:30 tiden idag var sen hem idag. Spelade till 18:30 tiden och sedan har jag inte gjort mer idag. Jag kan ha vunnit lite idag ja jag ser idag men ser när jag kollar mailen idag efter bloggen idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja jag kör igen när jag sover bättre igen snart hoppas jag.

HEMSIDAN: Ja jag skall börja om från början igen så hoppas jag att jag kan få till det så jag kan köra igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: