söndag 12 maj 2019

Söndag 12/5-2019 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Vaknade till 11:00 tiden och fick i mig frukosten och så satte jag igång med hemsidan ett tag mer om detta nedan. Så sedan till två tiden så gick jag igång med middagen. Jag hade idag kyckling med ris och jag satte in detta till två tiden och sedan till 14:30 vände jag och så till tre så var det klart och jag gick igång med middagen. Ja att äta middagen. Så såg en serie när jag åt idag och sedan efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så pillade jag lite till med hemsidan. Så mer? Jo jag spelade lite spel idag med jag laddade ner ett demo och spelade lite idag. Så sedan när klockan slog 17:00 gick jag igång med spelet igen spelade in en timme. Så efter detta pillade jag lite till med hemsidan och sedan väntade jag på att klockan skulle slå 19:30 då det var dags att gå igång med bloggen. Så mer? Jo jag sms:a min trumkompis och vi tar en kopp till söndag mer om detta då. Så mer? Jo jag kan ja vunnit lite pengar idag men de ringde inte så inget över millen men där under och då kommer det in på 900000 och det är jag nöjd med det med. Ser idag när jag kollar mailen. Så mer? Nä ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn igen kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag imonn jag hoppas att jag sover så jag kan gå igång igen med denna punkt.

HEMSIDAN: Ja jag har kommit på hur jag skall bygga för att få ett fotoalbum men det blir inte så snyggt och jag hoppas att jag kan hitta ställe där jag kan se hur jag skall göra så jag kan bygga snyggare än det jag har. Får se vad supporten säger imonn.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: