söndag 5 maj 2019

Söndag 5/5-2019 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag jo jag gick igång med dammsugningen till ett tiden. Efter detta spelade jag spel på Nintendo och så gick jag igång med middagen till 14:30 tiden. Hade idag fiskpinnar och mos gott mos såg  en serie när jag åt och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så sedan till 17:10 gick jag igång med spelet som jag sedan spelade fram till 18:20. Så sedan la jag ner och gjorde inte nått mer idag. Jo jag la upp video filmerna på OneDrive. Skall sedan radera dem i datorn och bara ha dem i OneDrive så jag sparar plats på datorn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas på att jag sover inatt.

ROMAN: Ja nu hoppas jag att jag sover inatt så jag kan köra imonn igen.

HEMSIDAN: Ja om jag sover så kör jag romanen men kollar svaret tills imonn. Om jag inte sover så kör jag hemsidan imonn när jag får svaret igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: