onsdag 22 maj 2019

Onsdag 22/5-2019 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt igen. Idag när jag kom ur sängen så var jag illa seg och jag bestämde mig för att inte göra nått idag på hela dagen. Jag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått. Så jag har glott på Youtube och spelat lite spel men annars inget alls. Så till två tiden gick jag igång med middagen. Hade idag kyckling och ris igen var klart till tre tiden då jag åt och glodde på teven. Såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag har chans på 50000 idag om jag får ett mail om utbetalning så har jag vunnit 50000 annars inte nått. Så mer? Jo till sju tiden så gick jag igång med spelet igen spelade idag en timme och en halv timme till. Presis som man säger det. Så mer? Nä kommer inte på mer idag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag packade redan igår så jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja om jag sover så kör jag denna punkt imonn om jag inte sover så kör jag hemsidan nedan.

HEMSIDAN: Ja tog paus idag på denna punkt men imonn om jag inte sover så skall jag köra igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: