torsdag 1 november 2018

Torsdag 1/11-2018 19:48

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen sov inatt 48 rem och kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så fick jag i mig tabletterna till 11:30 fick vänta idag. Så sedan tänkte jag att gå igång med romanen men idag ville det sig inte. Så jag har inte gjort nått idag på  hela dan. Jo jag har spelat lite zelda botw men det gick inte bra alls. Ja så mer? Ja jag stack till träningen till tre tiden sedan hem igen och körde övningarna sedan gick jag igång med middagen. Såg en serie när jag åt idag och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? En kass dag idag jag kom igång tidigt idag men jag fick inte nått gjort på hela dagen. Och så vann jag inte nått heller, men det är ju som det brukar vara så. Ja mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag så körde jag magen igen och jag hoppas att den håller nu, ja ryggen alltså. Men känns okey i alla fall. Så går jag upp till 20 nästa vecka och sedan upp till 30 nästa igen så är jag igång igen. Vi hoppas att det går bra.

ROMAN: Nä inget idag.

TECKNING: Kommer ha kvar denna punkt tills jag får sista brevet sedan försvinner den igen.

MUSIK: Ja vinner jag denna veckan så kör jag igen.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: