onsdag 31 oktober 2018

Onsdag 31/10-2018 19:44

DAG: Jaha till natt igen och jag sov precis okey inatt på 1 timme och 17 minuter kom ur sängen till 11:30 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:30 tiden körde den idag till 14:20 tiden men jag fick ett samtal mellan så jag tappade farten sedan. Så till tre gick jag igång med middagen hade idag fiskpinnar och mos gott mos. Såg en serie när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så har inte fått svar från Winzip idag vilket jag trodde att jag skulle få men inte heller. Och inget svar från tabletterna heller idag. Så mer? Jo jag spelade lite spel idag men tappade farten på det med idag. Så mer? Jo jag vann inte nått idag heller ja igår men ser det idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag gjorde övningarna till lite innan tre idag och det gick bra. Så har jag packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja jag körde idag och det gick bra fram tills jag fick samtal sedan gick det inte så bra men okey idag.

TECKNING: Ja jag kör till söndag sedan tar denna punkt slut tror jag.

MUSIK: Ja om jag vinner så kör jag här igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: