söndag 28 oktober 2018

Söndag 28/10-2018 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen sov illa men idag när jag kollade klockan så var den 11:00 men så kollade jag mobilen och då var den 10:00 så jag fick en halv timme mer att ligga innan jag gick upp. Och det är gott. Så fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Och sedan gick jag igång med dammsugningen då var klockan tolv tiden. Så sedan så tänkte jag gå igång med teckningen men jag tappade farten idag och la ner. Jag hade ingen lust alls idag så jag gick igång med Nintendo starlink. Men jag spelade bara en timme idag då dog jag och då la jag ner. Jag har sagt det innan men säger igen det är tur att jag har många skepp för jag dör lätt. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden hade idag fläsk och löksås det var länge sedan nu och gott. Såg två serier idag när jag åt först en och sedan en till. Så mer? Jo så spelade jag lite Yooka_Leylee på datorn. Så mer? Nä jag gjorde inte mer idag och jag vann inte nått heller idag jo kanske lite ser idag om det gav nått. Så jag hoppas på nästa vecka igen och så hoppas jag att jag kan få lite mer tabletter så kanske jag kan köra roman igen om jag sover. Så mer? Nä kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan och jag hoppas att jag sover inatt så är jag igång igen imonn.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag imonn på denna punkt. Vi håller tummarna för det…

TECKNING: Ja om jag sover så kör jag roman men om jag inte sover så hoppas jag att jag kan köra lite här så jag kommer igång någon gång igen.

MUSIK: Ja vi får se till nästa vecka om jag vinner så kör jag igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: