måndag 1 oktober 2018

Måndag 1/10-2018 20:06

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt inatt sov 38 rem och kom ur sängen till 10:30 tiden fick idag i mig en ägg frukost och så satte jag igång med inte nått. Jo jag spelade lite Nintendo idag men bara lite. Och så fick jag ont i ryggen idag satt nog för mycket idag. Så till tre tiden stack jag till träningen och sedan hem igen. Gjorde alla övningar och sedan fick jag i mig middagen som jag gjorde idag innan jag stack till träningen glömde göra det igår. Såg en film när jag åt men såg inte klart idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn så hoppas jag att jag sover bättre tills imonn.

TRÄNING: Ja gjorde inte magen idag igen men allt annat men jag hade ont i ryggen idag jag satt nog för mycket idag. Så hoppade jag magen och så hoppas jag att smärtan går ner så jag kan köra allt igen sedan.

ROMAN: Ja inget idag men jag hoppas på imonn om jag sover vill säga vi hoppas på det.

TECKNING: Ja jag får se vad jag gör till söndag men jag tror att det blir kroki igen.

MUSIK: Ja vinner jag denna veckan så kör jag igen till nästa.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: