söndag 7 oktober 2018

Söndag 7/10-2018 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt till inatt. Kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med teckningen men idag hade jag inte lust så jag la ner igen. Och gjorde inte nått fram till tre tiden då jag gick igång med middagen hade idag karréer med ris idag och pepparsås och såg två serier idag när jag åt först en som jag inte hade sett klart sedan en till. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag också packat väskan idag. Ja mer? Ja en skit natt och en skit dag igen. Håller detta i sig så kommer jag ringa till läkaren och se om jag kan få andra tabletter igen. Så mer? Och inget vann jag idag heller ja igår men ser det idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag har inte hänt nått idag på hela dagen. Jo jag satte igång att lyssna på lite spotify vid sex tiden fram till nu. Så mer? Jo min faster ringde och sedan min morsa. Och så gjorde jag träningsmaten idag med innan jag gick igång med middagen. Så mer? Nä nu har jag inte mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för att köra kan bara hoppas att jag sover igen har varit kasst jävligt länge nu.

ROMAN: Ja tills imonn hoppas jag att jag sover så kör jag igen.

TECKNING: Ja jag gick igång men tappade sedan farten och la ner måste sova bättre nu.

MUSIK: Ja har lyssnat på spotify idag men jag hoppas att jag vinner så kan jag köra igen på denna punkt.

Så daggen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: