torsdag 11 oktober 2018

Torsdag 11/10-2018 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt men det visste jag att det skulle bli och det blev det med. Sov inatt 28 rem och kom ur sängen till 08:00 då klockan ringde. Fick i mig frukosten och så stack jag till vagnen till 09:50 nä jag stack innan och tog en tidigare vagn idag. Så kom fram till Mölndal och fick sedan vänta på att grejorna skulle komma fram. Det var en släkting som hade med sig dem i en lastbil. Så jag bar upp sängen och det gick bra men sedan skulle vi ta en soffa och det var en tre sists och då tappade jag taget och vred mig och genast fick jag ont som fan. Men jag fick lyfta ändå för allt skulle upp. Så sedan när detta var klart så stack jag hem. Jag kom hem till ett tiden och la mig då för att få ut skadan igen och det gick rätt okey. Så sedan stack jag till träningen till tre tiden. Men idag gick det inte så bra kass natt och så tidigt upp så jag gjorde inte alla övningar idag. Men det gjorde inte mer ont i ryggen i alla fall. Så sedan hem och gick igång med övningarna men jag gjorde inte heller alla dessa jag var illa trött idag och då går det inte så bra. Det går okey om jag får ligga till elva tiden men går jag upp så tidigt som idag så blir det inte bra. Så sedan gick jag igång med middagen och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag väntat på att klockan skulle slå 19:30. Så mer? Jo jag har lagt in ett inlägg på en hemsida om ett spel får se när jag får svar. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja kass natt och kass morgon så inget bra idag men jag kommer igen till nästa vecka igen.

ROMAN: Ja inget idag heller.

TECKNING: Jaha kör till söndag kan bara hoppas att jag sover bättre då.

MUSIK: Ja jag hoppas att jag vinner denna veckan så kör jag igen.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: