måndag 15 oktober 2018

Måndag 15/10-2018 19:42

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen men de kom inte tidigt de kom inte alls. Jag ringde till tolv tiden och då skulle han ha koll ja sa att den var kass men han skulle kolla igen idag. Så jag fick ingen ny idag men imonn hoppas jag. Så jag kollade mailen fram till 15:00 då jag stack till träningen och sedan hem igen. Körde övningarna och så middag på det. Jo jag var tvungen att ta mig till ICA idag för att köpa köttbullar hade inte gjort träningsmaten när jag inte hade nått hemma. Så mer? Jo jag gick igång med middagen och så såg jag på en serie när jag åt idag. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe idag tog ingen i morse så jag tog två idag. Så mer? Jo jag missade nya hörlurar till mobilen om jag hade köpt till den förste så hade jag fått dem men jag köpte till september och fick inte nått. Så mer? Nä jag kommer inte på mer och säger ses imonn så hoppas jag att jag får nya kylen frysen då. Och troligen blir det inte en ny utan en begagnad.

TRÄNING: Ja kass natt och kass träning idag var illa seg idag sov 24 rem inatt men jag gjorde alla övningar idag ändå och sedan allt hemma med.

ROMAN: Nä inget idag heller.

TECKNING: Ja idag kom inte något brev men kommer nog denna veckan tror jag.

MUSIK: Ja jag hoppas att jag vinner till denna veckan så kör jag igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: