torsdag 4 oktober 2018

Torsdag 4/10-2018 19:53

DAG: Jaha till natt igen och inatt sov jag precis så mycket att jag fick grönt jag sov en timme och sju minuter rem inatt och det är precis okey. Så kom ur sängen till 11:20 och fick i mig frukosten och så tabletterna. Så sedan har jag inte gjort nått på hela dagen idag. Jo jag spelade lite Nintendo och fick ont i ryggen men inte mer. Så såg idag att jag om jag vann så vann jag högst 2500 men jag tar detta inget emot att få detta men inget större idag ser när jag kollar mailen idag. Så mer? Jo jag stack till träningen till tre tiden och sedan hem igen. Så gjorde inte stretchen idag utan övningarna och sedan gick jag igång med middagen. Såg en ny serie när jag åt men jag vet inte om jag ser mer på den skall se lite till så får jag se om jag ser mer sedan. Terra nova heter den. Så mer? Men tills imonn så har jag tre chanser på en lott och sedan en till så jag hoppas att jag vinner lite tills imonn. Och även om de inte ringer så kan jag få nog ändå för det jag vill göra. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och jag hoppas att smärtan lägger sig om ett par veckor just nu är det okey men jag fick lite ont idag när jag satt och spelade måste låta bli att göra det fram över tills smärtan går över. Så hoppade jag ryggövningarna igen nä magen hoppade jag.

ROMAN: Ja kör igen när jag sover igen.

TECKNING: Ja kör till söndag om inte förr om jag sover kasst så hoppas jag att jag kan köra ändå en dag fram över.

MUSIK: Ja kör om jag vinner igen tills imonn.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: