söndag 21 oktober 2018

Söndag 21/10-2018 19:46

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt inatt men jag la mig inte som innan igår och då får jag skylla mig själv. Pillade med datorn igår innan jag la mig och då sover jag kasst. Så kom upp idag till 11:30 fick i mig frukosten och sedan tabletterna sedan la jag mig igen. Jag låg i sängen fram till 14:30 tiden då jag kom upp och gick igång med middagen till tre tiden. Innan detta så köpte jag ett spel för 10 som jag hade på mitt konto så det kostade mig inte nått. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre och jag hade idag karréer med pommes och såg en serie nä två serier idag när jag åt. Jag hade tid på mig idag så jag såg två. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite spel igen. Så mer? Jo jag kan ha vunnit idag ja igår men ser det idag ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo jag fick inte nått gjort på hela dagen idag. Men jag sov illa med så då blir det så. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover tills imonn så kör jag igen. Så hoppas jag att jag får mer tabletter så jag sover bättre så kan jag köra allt igen men till nästa vecka skall jag köra magen på 10 kilo i två veckor sedan går jag upp till 15 i en vecka (om det går bra) och så kör jag sedan 25 nästa vecka igen så är jag igång igen med allt. Så skall jag köra stretchen med till nästa vecka med om jag sover.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag får mer tabletter och sover bättre så jag kan gå igång igen med denna punkt. Vi får se hur det går med det.

TECKNING: Ja jag fick inte nått gjort idag på denna punkt men jag kör igen när jag har lust det är bara en övning kvar nu att göra så jag kan köra en annan dag än söndag.

MUSIK: Ja vi får se om jag vann idag så kör jag igen till nästa vecka. Ja det beror på hur mycket jag vann.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: