söndag 14 oktober 2018

Söndag 14/10-2018 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov en och en halv och det är okey. Kom ur sängen till 11:30 tiden fick i mig frukosten som idag bestod av bröd och salt eftersom jag inte har något att ta på. Men tills imonn har jag makrill i tomatsås så hoppas jag att de inte kommer innan tolv med nya kylen. Men de kommer nog till sju tiden. Så mer? Jo jag köpte spelet igår och spelade detta idag och kom en bit det var inte allt för svårt och det var roligt att spela. Jag har hållit på med detta mesta delen av dagen. Så till tre så gick jag igång med middagen hade idag kotletter och stripes och kotletterna var hemskt bleka men smakade okey. Såg först en serie sedan en till och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo spelet jag skall köpa kommer jag inte kunna köpa förrän till den 19é och jag hoppas att det är samma saker på då men jag är inte säker på det jag har inte pengar nu att köpa får vänta tills de kommer till den 19é. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen tills imonn. Får se om jag får sova imonn hoppas på det.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Hoppas bara jag får sova så att de inte kommer tidigt imonn.

ROMAN: Ja inget men jag hoppas tills imonn att jag kan sova och komma upp i tid så kör jag igen.

TECKNING: Ja jag körde lite idag men det gick så där och jag la ner igen. Kan köra om jag inte sover men då måste jag vilja med.

MUSIK: Ja jag vann inte nått men till nästa vecka har jag chansen igen hoppas på det bästa.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: