fredag 5 oktober 2018

Fredag 5/10-2018 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte bra och kom ur sängen till 10:30 tiden gick igång idag med ägg och mackor frukost idag. Så efter detta så gjorde jag inte nått på hela dan idag. Jo till 14:30 tiden var jag ute och köpte lite mat och lite godis ja en choklad kaka med lakrits i den är illa god. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och stripes och såg förs en film som jag sedan la ner hade inte lust att se sedan en serie som jag inte heller såg idag hade inte lust idag att se. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen igen. Så mer? En skit dag idag och jag fick inte nått gjort idag på hela dan idag. Men om jag inte sover inatt så skall jag gå igång med teckningen hoppas jag imonn om jag inte sover. Så mer?  Nä jag kommer inte på mer idag hoppas på bättre dag imonn.

TRÄNING: Ja kör imonn igen idag körde jag inte nått på övningar håller upp idag och kör imonn sedan har jag ledigt igen tills söndag. Men sover jag så kör jag stretchen med imonn.

ROMAN: Nä jag vet inte när jag kommer igång igen med denna punkt men snart hoppas jag.

TECKNING: Ja om jag inte sover imonn så skall jag köra igen på denna punkt.

MUSIK: Ja jag vann inte stort idag men kanske lite ser detta imonn när jag kollar mailen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: