onsdag 3 oktober 2018

Onsdag 3/10-2018 19:38

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen sov illa kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så  tabletterna. Så sedan har jag inte gjort mycket idag. Spelat lite Nintendo och dött så jag la av. Så har jag uppdaterat hemsidan idag gjort om på recept sidorna idag på alla tre ja dator platta och mobil. Så gjorde jag också en uppgradering på skyddet på McAfee har kommit ut 22.00 idag tror jag så jag la upp detta på hemsidan med. Så mer? Ja mer? Jo jag gjorde övningarna till sex tiden ja halv sju tiden närmare bestämt. Så mer? Jo jag har chans på lite pengar idag ja igår men ser idag kan vinna 120000 eller 940000 så jag ser idag när jag kollar mailen. Jo jag bytte lösenord på Facebook idag med det sa de att man skulle göra om man loggar in utan att logga in. Klickar jag på Facebook så loggar den in själv och då skulle man byta och det gjorde jag idag. Så mer? Jo jag skall köpa ett spel till den 16é men jag har inte pengar till det de höjde med 200 gick på 599 men nu 799 och det har jag inte råd med nu så jag får köpa när jag får pengarna för denna månaden. Runt den 19é tror jag att jag får. Så mer? Nä jag kommer inte på mer nu så jag säger hej och ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen imonn.

TECKNING: Japp kör till söndag så jag hoppas att jag sover natten till söndag.

MUSIK: Ja om jag vinner idag så kör jag igen tills nästa vecka på denna punkt.

Så jag hoppas på lite vinst idag ni ser på Twitter idag om det gav nått jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: