måndag 22 oktober 2018

Måndag 22/10-2018 19:49

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom ur sängen till 11:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till ett tiden. Körde den fram till 14:40 då jag la ner för dagen. Och till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Körde övningarna och så gick jag igång med middagen. Såg en serie när jag åt idag. Och jag har fått veta idag att två av mina serier har lagts ner. Så jag får se på annat. Så mer? Nä jag kommer inte på mer så jag säger hej för idag ses igen imonn. Så hoppas jag att jag sover inatt med. Men jag fick inte något från läkaren idag heller så jag får nog inte mer tabletter om jag inte har fel.

TRÄNING: Ja jag körde idag magen men fick lägga ner det gjort ont så jag la ner kommer gå igång igen till nästa vecka så hoppas jag att ryggen håller då.

ROMAN: Ja kom igång sent idag men jag fick ändå gjort en hel del idag så en bra dag idag.

TECKNING: Ja jag skall göra slut övningen en dag kanske till söndag igen.

MUSIK: Ja om jag vinner så kör jag här igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: