onsdag 24 oktober 2018

Onsdag 24/10-2018 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt kom ur sängen till 11:20 idag och fick i mig frukosten och så satte jag igång att spela spelet jag köpte förut. Men jag spelade bara en timme och dog massor jag är glad att det finns många skepp att ta till jag gjorde slut på alla utom ett och då klarade jag mig till planeten. Och där slutade jag för idag. Så sedan har jag inte gjort mycket idag. Jag har spelat lite mer spel och laddat ner ett nytt spel det är ett demo som jag kör nu ett pusselspel gilla dem. Så mer? Jo till tre gick jag igång med middagen hade idag karréer med mos och såg en serie när jag åt idag. Så sedan spelade jag spelet fram till nu. Ja klockan var nog sju tiden när jag gick igång med spelet. Så mer? Har chans på lite pengar idag ser detta när jag kollar mailen idag. Så mer? Ja de ringde inte så ingen storvinst men kanske lite. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag jo jag fick ett sms och läkaren har inte sagt sitt ännu så jag kanske får ta mer tabletter men jag har inte fått svar ännu. Så mer? Nä nu kommer jag inte på mer att säga så jag säger hej för idag. En kass dag idag.

TRÄNING: Ja jag hoppas att jag sover inatt så jag kan köra imonn träningen. Och jag vet ännu inte vad som gör att jag sover och inte sover det är ett mysterium för mig.

ROMAN: Nä inget idag.

TECKNING: Ja till söndag kör jag mer här.

MUSIK: Ja har jag vunnit idag så kör jag igen på denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: