torsdag 25 oktober 2018

Torsdag 25/10-2018 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt kom ur sängen till 10:40 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag har hållit på med detta hela dagen idag. Ja i alla fall fram till 15:00 då jag stack till träningen och sedan hem igen. Gjorde övningarna idag när jag kom hem och så fick jag i mig middagen. Men idag var jag sen så  jag har inte hunnit få i mig kaffet idag. Jo jag gjorde räkningarna idag och detta kommer bli en super kass månad för mig. Men jag hoppas att pengarna kommer räcka nu. Jag tänkte spara en 1000 denna månaden men det kommer inte gå. Har jag tur så räcker det hela månaden till bröd och pålägg och lite till. Skall imonn köpa lite som jag måste ha så får vi se hur långt det räcker denna månaden. Kommer bli illa hårt nu. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja körde allt nä inte magen men till nästa vecka kommer jag köra magen igen med tio kilo så hoppas jag att den håller ja ryggen alltså.

ROMAN: Nä inget idag.

TECKNING: Ja jag kör till söndag igen men sedan är meningen att jag kör kroki för hela slanten sedan så jag kommer igång igen.

MUSIK: Ja jag vann inte nått idag heller men jag har ett par chanser kvar nu men till nästa vecka vet i fan om jag kan spela alls.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: