tisdag 2 oktober 2018

Tisdag 2/10-2018 19:42

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen sov inte bra och kom ur sängen till 11:20 idag fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått idag. Jo till två tiden gick jag igång med bron sista avsnittet bra serier såg sista idag. Så efter detta så gick jag igång med middagen till tre tiden hade idag hamburgare och stripes och såg en film jag såg klart den jag började på igår. Om att solen slocknar och då skall tända den igen. Var okey. Så mer? Jo jag bäddade sängen idag till fem tiden och till sex så gick jag igång med övningarna. Så sedan la jag mig igen fram till nu. Nä jag fick i mig en macka med idag med ost. Så mer? Hoppas på vinst idag kan vinna stort men jag är nöjd med lite jag kommer upp på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag igen skall köra måndag, tisdag, onsdag. torsdag, lördag och hålla upp fredag och söndag. Så hoppas jag att jag får snabbt resultat. Känns bättre redan nu men vi får se hur det går med tiden.

ROMAN: Ja sova vill jag tydligen inte men jag hoppas att jag sover bättre tills imonn så kör jag då.

TECKNING: Ja jag kör nog kroki till söndag och kanske har jag något allt lägga upp med om det blir bra vill säga.

MUSIK: Ja vinner jag tills idag så kommer jag nog kunna köra igen till nästa vecka.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: