tisdag 20 november 2018

Tisdag 20/11-2018 19:54

DAG: Jaha till natt igen och inatt sov jag bättre än innan men då smörjde jag inte in mig heller. Så inatt sov jag en och en halv timme men som jag säger så är en dag inte nog så jag fick inte nått gjort idag. Jo jag har spelat lite Nintendo idag kom fram till slut bossen men la ner och tänkte tar det en annan dag. Så jag var ut och handlade lite idag. Fick med mig två nä tre choklader kan man säga så? Jag har ätit två av dem idag. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden hade idag kotletter med pommes och såg en serie när jag åt idag. Nä två serier när jag åt idag. Så mer? Jo jag har chans på lite pengar idag till nio tiden ringer de inte så har jag ändå chans på pengar men inte så mycket. Ja mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag tror jag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Men ikväll skall jag smörja och så sover jag nog kasst igen. Det är varannan dag nu i två veckor sedan är det slut och jag kan sova igen hoppas jag.

TRÄNING: Nä idag har jag inte gjort nått på denna punkt.

ROMAN: Ja en dag med bra sömn räcker inte så jag hoppas att jag sover tills imonn med så kör jag på denna punkt då.

MUSIK: Ja om jag vinner så kör jag här igen. Men jag fick lite konstigt i halsen sa jag för ett tag sedan kommer inte ihåg om det var en vecka sedan eller mer men det är inte över ännu. Brukar gå över snabbare än detta men inte denna gång.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: