torsdag 8 november 2018

Torsdag 8/11-2018 20:08

DAG: Jaha till natt igen och en skit natt igen sov inatt 25 minuter rem och kom ur sängen till 10:30 tiden idag. Fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått idag heller. Jag hade väldigt gärna tagit lite mer tabletter men det kommer jag inte få. Så har inte gjort nått idag fram till klockan tre då stack jag till träningen och sedan hem igen. Gjorde inte nått idag inte magen och inte stretchen och inte övningarna skit dag idag. Så jag fick i mig middagen i alla fall och såg en serie när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag. En skit dag och som vanligt börjar den med en skit natt. Så mer? Nä inte nått.

TRÄNING: Ja jag gjorde inte magen idag jag tappade farten och la ner idag kass natt så.

ROMAN: Nä.

TECKNING: Nä.

MUSIK: Ja om jag vinner idag så kör jag igen.

Så dagen är över och jag hoppas på bättre dag imonn. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: