måndag 19 november 2018

Måndag 19/11-2018 19:44

DAG: Jaha till natt igen och en skit natt igen kom ur sängen till 11:20 tiden och fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Så sedan gick jag igång med inte nått idag med. Jo jag spelade lite Nintendo Metroid tog första sedan andra bossen idag gick snabbt. Så sedan har jag inte gjort nått idag på hela dagen. Mitt hjärta slår fel på grund av tabletterna men igår så fick jag ett ja det kändes som om jag drunknade igår natt. Jag vet inte om jag sov eller var vaken eller mitt där emellan. Men jag fick detta och det var väldigt otrevligt och jag trodde det var tabletterna men det var det inte. Jag kollade på FASS och det finns inget sådan biverkning på dem. Men otrevligt var det i alla fall. Så sov jag kasst med efter detta. Så sedan när klockan ringde till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen hade inte lust idag och seg var jag. Så men jag fick i mig middagen och så fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Jo jag bäddade med om idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag var det tungt att köra men jag sov illa med då blir det tungt. Men jag gjorde allt idag utan att stretcha.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag kan köra tills imonn för ikväll skall jag inte ta salva och då hoppas jag att jag sover bättre med. Ni får veta imonn.

MUSIK: Ja jag behöver 50000 för att gå igång med denna punkt igen. Vi håller tummarna för det denna veckan.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: