torsdag 29 november 2018

Torsdag 29/11-2018 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt vaknade jag till ja tidigt och var tvungen att gå på toan. Jag drack för mycket igår så jag missade sista rem sömnen idag. Jag sov 1,5 timme rem inatt tror jag men jag fick gå igång med stream programmet idag jag såg igår att det inte gick att spela in i 150% DPI och det hade jag men de sa att jag kan gå ner till 100% då fungerar det som det skall. Och detta pillade jag med hela dagen idag och jag hann inte mer sedan. Så jag stack till träningen till tre tiden och sedan hem igen. Hoppade stretchen igen idag. Fick i mig middagen och så såg jag på en serie när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag. Så mer? Jo när jag ställer in på 100% så blir allt pyttelitet och jag har svårt att se vad det är. Konstigt att det inte går att köra en 4K skärm nu det var ju länge sedan den kom. Att programvaran inte klarar detta är lite skumt tycket jag. Men nu vet jag vad jag skall göra så jag kör till söndag igen. Sedan kommer jag lägga upp på Youtube med så kan ni se där om ni är nyfikna på hur det går. Så mer? Ja jag la nya inlägg på stream sidan med jag gjorde innan men tog bort detta idag och la in nytt igen som är bättre. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag gick det bra trotts att jag var tidig upp ur sängen idag ja jag vaknade tidigt idag. Så jag kör nu 15 på magen och 15 på magen tills idag med så snart är jag ikapp igen.

ROMAN: Nä inget idag men jag kommer igen tills imonn hoppas jag på om jag sover då vill säga.

MUSIK: Ja jag såg idag att jag har en chans på 900000 idag ser idag när jag kollar mailen så ni får veta på Twitter idag om det gav nått.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: