fredag 30 november 2018

Fredag 30/11-2018 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag såg fel innan på sömnen jag sa att jag sov 2 timmar men jag sov bara 1 timme och 20 minuter så inte så bra sömn jag trodde att det var två timmar men inte heller. Men sover jag bara en och tjugo så får detta räcka tror jag för jag kommer nog inte sova mer än detta sedan heller. Så jag sov inatt en timme och kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen idag. Jo till två tiden så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Har spelat lite idag men det gick inte bra idag heller. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och pommes och såg en serie när jag åt idag. Så sedan såg jag idag att Netflix lägger ner deardevil och alla Marvel serier de kommer över till disney+ som jag tror att jag skall byta till när det kommer någon gång under nästa år. Så mer? Jo jag har pillat lite med inspelningsprogrammet och lagt till lite idag med så jag är redo att köra till söndag igen. Så mer? Jo det är spel idag till 19:00 men de har inte ringt så inget stort men kanske över 50000 och då är det okey. Sedan går ett spel igång till 21:00 med kan vinna på det med men ser detta imonn. Så mer! Nä kommer inte på mer nu ses igen tills imonn.

TRÄNING: Jaha kör kanske tills imonn om jag sover inatt men jag får nog nöja mig med en och tjugo för jag kommer nog inte över detta. Så jag hoppas på bra sömn imonn.

ROMAN: Ja inget idag men om jag sover en och tjugo imonn så kör jag igen på denna punkt.

MUSIK: Ja sömnen blir nog inte bättre men om jag vinner så kör jag musik igen då kan jag sova lite kasst ändå och köra.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: