söndag 11 november 2018

Söndag 11/11-2018 19:54

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen kom ur sängen till 10:50 tiden och fick i mig frukosten och så gick jag igång med inte nått idag igen. Jo jag spelade lite Nintendo idag ett tag men det var allt jag gjorde idag på hela dan. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag fläsk och löksås igen hade det igår men det är väldigt gott så jag hade det idag med. Så såg en film idag när jag åt middagen pirater of the carribian eller nått sånt det var den sista filmen har sett alla nu. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med idag efter middagen. Så mer? Jo jag har chans att vinna 900000 idag eller 800 eller inte nått som vanligt men ni får veta tills idag när jag har kollat mailen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag slutar för idag här.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra igen tills imonn.

ROMAN: Ja inget idag heller.

Så hoppar jag teckningen idag tar bort den idag jag kommer gå igång igen med detta men just nu så sover jag kasst och då har jag ingen lust att köra.

MUSIK: Ja vi får se om jag vann nått idag om jag gjorde detta så kommer jag igång igen till nästa vecka eller veckan där på.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: