lördag 17 november 2018

Lördag 17/11-2018 19:48

DAG: Jaha som vanligt börjar jag med natt och en skit natt igen. Sov men vaknade ett antal gånger inatt och kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen. Jo jag gjorde övningarna till tre tiden eller just innan. Och till tre så gick jag igång med middagen hade idag fiskpinnar och mos gott mos. Såg en serie när jag åt och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Har spelat lite men jag dog med en gång idag så jag la ner detta med. Jo jag köpte ett spel idag för 6,30. Så mer? Jo jag kan ha vunnit idag ja igår men ser det idag. Kan få 100000 eller 50000 eller 500000 ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Ja mer? Har kollat lite idag på internet men jag har inte gjort nått allt på hela dagen idag. En skit dag idag.

TRÄNING: Ja jag gjorde sista övningarna idag nu är jag klar och jag hoppas att jag inte behöver mer nu.

ROMAN: Nä jag sover inte bra och då blir det inget gjort alls på denna punkt.

MUSIK: Ja om jag vann idag så kör jag igen på denna punkt. Jag kan köra detta om jag vinner lite måste ha minst 50000 så kan jag köra igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: