fredag 23 november 2018

Fredag 23/11-2018 19:54

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen vaknade till sex tiden låg sedan till 10:30 tiden då jag fick ett meddelande om att min epost var något fel på. Så jag kom upp och fixade detta. Sedan gick jag igång med frukosten och så fick jag sedan i mig mina tabletter. Så sedan till tolv stack jag ner med tvätten och sedan upp igen. Jag har idag köpt ett spel på Nintendo för halva priset idag så jag köpte det. Så mer? Jo jag skall sända till söndag igen har köpt nytt spel och det skall jag sända tänkte jag. Klockan sex går jag igång med detta och det är sedan meningen att jag skall lägga upp det på Youtube om jag får det att fungera vill säga. Jag har testat innan och misslyckats tre gånger vi får se hur det går till söndag. Så mer? Jo det är spel idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite ser det imonn om de inte ringer jag har en chans till till nio tiden igen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga så jag säger hej för idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja har jag gjort nått idag på denna punkt men kanske tills imonn om jag sover inatt så kanske.

ROMAN: Ja inget idag heller men det var ju tvätt så.

MUSIK: Ja jag kör om jag vann idag ser detta imonn. Sedan är det lördag och då är det lotto och så söndag då det är mer spel och mer chanser att vinna sedan går nästa vecka igång igen.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: