lördag 24 november 2018

Lördag 24/11-2018 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen kom ur sängen till 11:10 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så ja jag har spelat lite spel på Nintendo ett pussel spel som är roligt. Och lite på datorn med ett pussel spel där med. Men imonn skall jag sända live på Twitch senare skall jag lägga upp på Youtube så kan ni se detta om ni vill. Jag heter Henrik Porali där på Youtube om ni vill se. Så mer? Jo jag har vunnit såg det igår men jag tror att det är en 99 eller nått sånt ser idag och ni får veta på Twitter idag hur mycket det gav. Så mer? Jo jag uppdaterade SD Card Fomatter idag till sista versionen jag vet inte ännu om jag behöver det eller inte men jag uppdaterade ändå. Så mer? Nä jag kommer inte på mer. JO! Jag fick i mig middagen idag med jag hade kotletter med stripes och såg millennium idag avsnitt fyra så nu har jag fem och sex sedan är det över då har jag sett allt jag läste fortsättningen men den var så där en elak tvillingsyster var så där men jag skall läsa nästa med och se hur den är. Så mer? Ja vinst jag kan ha vunnit 26000 med men jag tror inte det ligger nog på 99 skulle jag tro mer har jag inte vunnit för då skickar de ett mail om det och det finns inget sådant. Så mer? Nä nu har jag fått ner allt och säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag hoppade stretchen idag igen det är ingen ide när jag inte sover så jag hoppas att jag kan sova bättre sedan när jag är klar med smörjet så jag tar bara två tabletter nu så jag inte vänjer mig för fort.

ROMAN: Nä inget här igen.

MUSIK: Ja även om jag vinner 26000 så kommer jag inte kunna köpa det jag vill ha så jag vet inte när jag kör här igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: