lördag 3 november 2018

Lördag 3/11-2018 19:56

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov fram till 11:30 nä jag kom ur sängen till detta och sedan fick jag i mig frukosten och så gav jag upp för idag. Jag satte igång att spela lite Nintendo en timme sedan har jag inte gjort nått idag. Jo jag satte igång att se en film idag till tre tiden, det var death pool tvåan såg på google play för pengar jag fick så jag betalade inte idag. Så sedan var klockan redan fyra när jag gick igång med middagen hade idag kotletter och mos gott mos. Såg en serie när jag åt idag och sedan fick jag inte i mig en kopp kaffe för jag fick gå igång med övningarna sedan fick jag en kopp kaffe men jag hann inte få i mig den idag för göra efter bloggen. Så mer? Jo jag tror inte jag vann nått igår heller men ser detta idag. Om det är vinst så ser ni på Twitter idag om det då gav nått. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag såg film och fick inte tid att göra övningarna idag innan jag åt. Ja jag glömde dem idag så jag fick göra efter middagen till sex tiden.

ROMAN: Nä inget idag heller.

TECKNING: Ja sover jag så kör jag imonn vi hoppas på det.

MUSIK: Ja vinst idag så kör jag igen.

Japp dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: