torsdag 15 november 2018

Torsdag 15/11-2018 19:47

DAG: Jaha till natt igen då  ja och inatt vaknade jag ett antal gånger av att de jobbade på järnvägen. Suck de kommer göra detta ända fram till 2025 om jag inte såg fel. Så jag kommer inte sova bra även att jag tar tabletter. Så vi får se hur det blir med det. Kom ur sängen till 10:50 tiden idag och då sov jag 34 minuter rem så inte bra. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Jo jag har spelat lite idag men det gick inte bra jag vill ha den gamla kontrollen men den går på 800 och det har jag inte råd med. Så mer? Jo jag stack till träningen till tre tiden idag och sedan hem igen. Och idag gjorde jag inte alla övningarna heller. Jag tappade farten och la ner. Men nu är det bara en dag kvar sedan är jag klar lördag sedan är jag klar med övningarna. Så mer? Jo jag fick i mig middagen och såg en serie när jag åt. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så glodde jag lite på Cubase 10 som är ute nu. Jag skall köpa men inte än det går inte att använda till Windows 10 ännu så jag kommer inte köpa förrän till det gör det. Har pengar till nästa månad går på 1000 så jag köper till nästa månad igen. Så mer? Jo jag fick sista brevet på teckningen idag det fanns en slut övning i den med som jag skall göra en dag. Så mer? Jo jag laddade hem en app från Adobe idag det är redigering av video som är gratis att ha om man inte har stora projekt för då kostar det pengar. Så mer? Nä nu kommer jag inte på mer så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag gjorde allt på gymmet idag men sedan när jag kom hem så la jag ner. Jag måste sova bättre nu om inte järnvägen väcker mig igen så kommer tabletterna inte göra någon verkan alls.

ROMAN: Nä inte idag men tills imonn hoppas jag att jag sover då kör jag igen.

MUSIK: Ja imonn är det dags igen för att jag kan vinna och jag har tre nä fyra chanser att göra det så tummarna tack.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: