fredag 16 november 2018

Fredag 16/11-2018 19:58

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen sov inatt 42 rem och kom ur sängen till 11:20 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen. Jo jag har spelat lite men dog med en gång men mer har jag inte gjort idag. Jo jag var ute till 14:30 tiden och hämtade min salva och köpte mat. Så efter detta så har jag inte gjort nått mer idag. En skit dag idag. Så mer? Jo jag hoppas att jag vinner lite idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Så mer? Jo jag fick sista brevet idag på teckningskursen men en slut övning igen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Kan bara hoppas att jag sover bättre nu men jag vet inte om en tablett ger detta för det har inte kommit ännu.

TRÄNING: Ja imonn gör jag sista övningen sedan är jag äntligen klar med detta hoppas jag i alla fall.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Ja om jag vann idag så kör jag igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: