måndag 5 november 2018

Måndag 5/11-2018 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Kom ur sängen till 10:30 tiden idag och fick i mig frukosten och så gick jag igång med inte nått idag. Kass natt kass dag men det gick rätt okey på gymmet idag. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Och idag gjorde jag alla stretch övningar och sedan övningarna med och den dusch. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag köttbullar och mos gott mos. Såg en ny serie idag när jag åt. Innecent tror jag att den hette får se hur den är då. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde allt idag och la på 20 på magen med och det gick okey inga problem. Så skall köra övningarna till nästa vecka med sedan är det över.

ROMAN: Jaha inget idag heller.

TECKNING: Nä inget här heller.

MUSIK: Ja om det smäller till denna veckan så kör jag igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: