söndag 18 november 2018

Söndag 18/11-2018 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Vaknade ett otal gånger inatt och kom ur sängen till 11:20 idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen. Så ja jag har inte gjort nått idag på hela dagen jo jag dammsög till ett tiden. Så efter detta gick jag igång med middagen hade idag kotletter och stripes och igår hade jag fiskpinnar glömde nog säga det igår. Så såg en film idag när jag åt men innan detta så fick jag i mig en serie. Filmen var Lucy har sett innan men såg igen idag rätt okey. Så mer? Ja mer? Har inte vunnit nått idag heller men ser detta idag när jag kollar mailen. Så mer? Har spelat lite Nintendo idag med och gick bra sedan gick det inte bra alls. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt så.

ROMAN: Ja imonn kanske inte men till tisdag för jag smörjer inte in till tisdag då hoppas jag att jag sover bättre men vi får se.

MUSIK: Ja om jag vinner denna veckan så kör jag igen på denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: