onsdag 7 november 2018

Onsdag 7/11-2018 19:47

DAG: Jaha en skit natt igen kom ur sängen till 10:30 tiden idag och jag fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Så sedan har jag inte gjort nått på hela dan idag. Jo just nu fick jag äntligen in winzip i musikdatorn just nu jag trodde att jag hade kasta mailet men jag hade kvar och då fungerade det att installera. Så mer? Jo i lördag efter middagen fick  jag ont i halsen. Det kändes som början av en förkylning bara lite rosslig.  Men nu för tiden så blir jag inte sjuk längre jag får bara lite ont och inget mer sedan. Om jag har fått bättre immunförsvar eller vad det nu beror på. Men jag blir knappt sjuk alls nu mera. Innan så fick jag feber och snuva och ont i halsen men nu blir det inte nått av det. Jag har haft en tre eller fyra gånger sådan här sjukdom där det inte blir mer än detta. En gång blev jag förkyld men inget mer sedan. Det är märkligt att jag inte blir sjuk nästa nått nu mera. Så mer? Jo jag har nog inte vunnit nått idag men ser detta idag när jag kollar mailen sedan. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo jag fick i mig middagen med till tre tiden hade idag kotletter med ris och såg en serie som jag inte såg klart jag vet inte om jag kommer se mer av dessa jo det var en till som jag inte heller så klart idag. Men jag har ett par filmer som jag skall se istället nu fram över. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag gjorde jag övningarna till sex tiden. Och jag har packat tills imonn.

ROMAN: Nä jag vet inte om det blir något mer om jag inte får mer tabletter och det tror jag inte jag får. Men jag hoppas att jag sover bättre sedan igen.

TECKNING: Ja jag kör ett tag till tills sista brevet kommer sedan lägger jag ner denna punkt.

MUSIK: Ja jag har mer spel igång så jag kan fortfarande vinna lite och gå igång igen med denna punkt.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: