söndag 25 november 2018

Söndag 25/11-2018 19:51

DAG: Jaha jag sov illa igen idag och kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så gick jag igång med att dammsuga till ett tiden. Så efter detta så stack jag till ICA för att köpa lite choklad sedan hem igen. Jag gick igång med middagen till tre tiden jag hade då fläskkotletter med stripes och såg en film avsnitt fem av sex på millenium serien. Så sedan väntade jag på att klockan skulle slå sex då jag skulle gå igång med streamingen från Iconolasts spelet. Jag gick igång men hela skiten blev kass igen det är fjärde gången som det blir kasst och jag försökte sedan fixa detta och nu tror jag att jag har fått till det rätt. Så jag kör igen till nästa söndag med en gång till blir nu detta inte rätt så ger jag upp. Så men jag kommer om det blir bra lägga upp på min Youtube sida så kan ni kolla om ni tycker det är roligt att se spel. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Nä inget idag.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Ja jag går igång med denna punkt igen om jag vinner lite pengar så jag kan få ihop till lite nytt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: