måndag 26 november 2018

Måndag 26/11-2018 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt jag sov en timme och 16 minuter och då anser de att detta är okey. Så jag fick grönt idag men hade jag sovit 15 minuter så hade det varit kasst. Kom ur sängen till 11:20 tiden idag och fick i mig frukosten och så satte jag idag igång med romanen körde den idag fram till 14:30 tiden då jag la av för dagen. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen igen idag och gick igång med middagen. Såg sista delen av millennium idag när jag åt. Så sedan köpte jag ett spel idag var halva priset idag så jag tog det. Har spelat lite idag på det ser okey ut. Så mer? Ja jag laddade hem spelet just nu innan jag gick igång med bloggen.  Så sedan skall jag säga att jag kommer gå igång igen med spelet till söndag och då starta från början igen. För nu tror jag att jag har fått allt igång som det skall. Så mer? Och spelet jag köpte var på Nintendo wonder boy tror jag att det heter eller nått sånt var nersatt med 100 och jag betalade 100 för det så det var halva priset idag och då tog jag det. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag hoppas att jag sover bättre sedan när jag är klar med smörjningen till söndag är jag klar och då hoppas jag att jag sover bättre sedan. Nu kan jag sova varannan dag om jag har tur. Så hoppas jag att jag kan köra romanen sedan varannandag igen och sedan efter detta med.

ROMAN: Ja idag var jag inte pigg men jag körde ändå idag och det gick bra idag jag fick gjort idag en hel del.

MUSIK: Ja om jag vinner idag ja denna veckan så kör jag igen på denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: